• Zwroty i reklamacje

Reklamacje

 

1. Reklamację należy zgłosić na adres: sklep@pupilek.com.pl

2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

           - nazwę, adres, adres e-mail Kupującego,

           - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji

           - data złożenia zamówienia

           - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

           - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

3. W przypadku uszkodzeń towaru przez firmę kurierską należy załączyć protokół szkody, który posiada kurier

4. Reklamacje klientów są rozpatrywane indywidualnie w ciągu 14 dni od zgłoszenia.

 

Zwroty

1. Zwrot oraz wymiana towarów, o ile nie noszą one żadnych oznak użytkowania i zapakowane są w oryginalne, nieuszkodzone opakowanie są akceptowane:

           - w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia zakupu,

2. Zwrotem objęte są wszystkie towary za wyjątkiem:

           - repelentów (prepraraty na pasożyty);

           - kosmetyków i chemicznych środków pielęgnacyjnych;

           - towarów zakupionych w promocjach i ofertach specjalnych;

           - produktów posiadających krótki termin ważności i szybko się psujących;

           - produktów w zapieczętowanym opakowaniu, które zostało otwarte i nie może być ponownie sprzedane (np. karmy, puszki, saszetki, niektóre kosmrtyki itp)

Aby przyspieszyć i usprawnić obsługę zwrotu, do przesyłki ze zwracanymi produktami należy dodać fakturę VAT.

 

Pomyłka w dostawie

Wszystkie zamówienia przed wysyłką są sprawdzane. Liczba pomyłek przy pakowaniu jest minimalna. Jednak od czasu do czasu może zdażyć się pomyłka. 

Jeśli w paczce był produkt niezamawiany lub brakowało produktu, który powinien znaleźć się w paczce, prosimy o pilny kontakt zaraz po otrzymaniu przesyłki.